بهترین رستوران‌های مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد مقدس از آن شهرهای همه چیز تمام است که با سفر به این شهر بزرگ و مبارک علاوه بر زیارت، سیاحت هم می‌کنید. انتخاب شهر مشهد برای یک سفر همه جانبه کاملا هوشمندانه است. اما نکته جالب این است که رستوران‌های این شهر نیز زبان زد هستند. سوالی که پیش می‌آید این است که بهترین رستوران‌های مشهد کدام‌اند؟

بهترین رستوران‌های مشهد

بدون اغراق یکی از قطب‎‌های گردشری شهر مشهد، همین رستوران‌های بی نظیر هستند. آن قدر تنوع غذایی و رستوران‌های قدیمی و جدید در این شهر زیاد است که متعجب می‌شوید. قطعا می‌دانید که از جاذبه‌های دیدنی این شهر ییلاقات طرقبه و شاندیز هستند. با بازدید از این مناطق خوش آب و هوا می‌توانید در بهترین رستوران‌های مشهد، غذایی بیاد ماندنی نوش جان کنید.

با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین رستوران‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برای سفر به شهر مشهد و یافتن هتل مد نظر بهتر است از طریق آژانس مسافرتی "های هتل" رزرو هتل را انجام دهید. با رزرو هتل در این آژانس بدون نگرانی در بهترین و به صرفه‌ترین هتل‌ها اقامت خواهید داشت.

 

رستوران حسین شیشلیکی مشهد

رستوران حسین شیشلیکی مشهد

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های مشهد هستید، قطعا پیشنهاد ما به شما رستوران حسین شیشلیکی است. این رستوران در شاندیز واقع شده است و از آن رستوران‌هایی است که فضای بسیار زیبایی دارد. درختان بلند، تخت‌های سنتی و حوض به این رستوران حال و هوای خوبی بخشیده است. پیش غذای حسین شیشلیکی کامل و غذای اصلی با کره و دوغ محلی سرو می‌شود. این رستوران مقابل بهداری و جنب بانک صادرات واقع شده است.

 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران پسران کریم داخل شهر است و از آن رستوران‌های قدیمی و اصیل مشهد می‌باشد. کیفیت غذایی این رستوران واقعا عالی است و دارای 3 شعبه است. فضای این رستوران کاملا معمولی اما پرنسل خوش برخورد و مسئولیت پذیری دارند.

اگر طرفدار غذاهای گوشتی هستید، چلو گوشت، شیشلیک این رستوران را از دست ندهید. این امکان برای شما وجود دارد که غذا را سفارش داده و به صورت بیرون بر تحویل بگیرید. شعبه اصلی این پسران کریم در فرهاد 22 قرار دارد.

 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران سنتی بابا قدرت در بنایی زیبا و تاریخی جای گرفته است. ساختمان این رستوران خود یک بنای تاریخی و دیدنی است زیرا از دوران قاجار به جا مانده است. به عبارت دیگر بنای این رستوران بیشتر از 2 قرن قدمت دارد. لازم است بدانید این بنای تاریخی در سال 1380 توسط میراث فرهنگی بازسازی شده است. دیوارهای آجری، مبلمان و دیزاین این بنا نشان دهنده فرهنگ و تاریخ ایران است. منوی غذایی رستوران بابا قدرت کامل و تنوع بسیار خوبی دارد. حجم غذاهای بابا قدرت بسیار زیاد است و غذاهای کارساکی شترمرغ و چلو گوشت گوسفندی است. رستوران بابا قدرت در انتهای خیابان امام رضا واقع شده است.

اگر می‌خواهید در هتلی اقامت داشته باشید که به این رستوران باستانی دسترسی داشته باشد. می‌توانید از طریق آژانس گردشگری "های هتل" اقدامات رزرو هتل درویشی، ررزو هتل الماس 2 را انجام دهید.

 

رستوران ارم مشهد

رستوران ارم مشهد

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های مشهد، رستوران ارم واقع در شاندیز زیبای است. شاندیز در واقع خارج از شهر است و باید تیر می‌توانید دو نشان را بزنید. شما می‌توایند از طرقبه و شاندیز دیدن کنید و پس از پایان روز در ارم ناهار بخورید.

این رستوران از خوشنام‌ترین رستوران‌های مشهد است. حجم غذاهای ارم نیز زیاد، کیفیت غذا بالا و قیمت‌ها به نسبت دیگر رستوران‌های این شهر است. وجود فواره و هوای فرح بخش و غذای عالی تجربه خوبی خواهد بود.

 

رستوران راستگو مشهد

رستوران راستگو مشهد

اگر از اهالی شهر مشهد بخواهید از بهترین رستوران‌های مشهد یکی را نام ببرند. قطعا نام راستگو در میان آن لیست است. رستوران راستگو غذاهای لذیذ و باکیفیت بسیاری دارد و انواع کباب‌ها را داراست.

فضای آراسته رستوران راستگو، غذاهای متنوع، مخلفات مفصل، موقعیت مکانی خوب همگی از ویژگی‌های این رستوران اصیل هستند. هر سلیقه‌ای که داشته باشید رستوران راستگو برای شما غذا دارد. این رستوران در بزرگراه وکیل آباد قرار گرفته است.

 

رستوران ترنم مشهد

رستوران ترنم مشهد

رستوران ترنم یک رستوران مجلل و لوکس است. این رستوران در واقع، رستوران بنام هتل قصر طلایی می‌باشد. اگر خواهان رزرو هتل 5 ستاره در مشهد و در نزدیکی این رستوران هستید، رزرو هتل قصر طلایی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. رستوران هتل ترنم، از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به هتل‌های نزدیک به حرم است. به همین دلیل مورد توجه زائران قرار گرفته است.

سالن بزرگ و زیبا، پیش غذاهای عالی و متنوع و منوی سلف سرویس از ویژگی‌های این رستوران هستند. پر طرفدارترین غذاهای رستوران ترنم، باقالی پلو با ماهیچه، شیشلیک مشهدی و چلو گشوت گرد و بره است.

البته برای آن که از رستوران ترنم استفاده کنید صرفا نیاز نیست در هتل قصر طلایی اقامت داشته باشد. اگر به دنبال رزرو هتل آپارتمان شیک هستید، پیشنهاد آژانس "های هتل" به شما رزرو هتل اترک، رزرو هتل جواد و رزرو هتل اطلس است.

اما اگر می‌خواهید در یک هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید. رزرو هتل الماس و رزرو هتل درویشی پیشنهاد می‌شوند. تمامی آنچه گفته شد از بهترین هتل‌های نزدیک حرم شهر مشهد هستند.

 

برای اطلاع بیشتر شما زائران عزیز لازم است بگوییم با مراجعه به آژانس "های تور" و رزرو تور مشهد با تخفیفات ویژه می‌توانید در هزینه‌های سفر صرفه جویی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: